7 Şubat 2017 Salı

KISIRDÖNGÜ

                                                   
 Neyse ki bu kez korkulan olmadı can kaybı yaşamadan açlık grevlerine son verildi
APO nun talimatıyla durdurulan açlık grevleri nihayetine erdi de hepimiz suçluluk duygusundan kurtulduk

 Peki, bundan sonra ne olacak ..?
 Ne olacağı belli de ben yine de söyleyeyim
Yine Kürt sorunu diye dayatma devam edecek, görüşmeler yapılacak, ama sonuç alınamayacak.
Sonra bir açlık grevi daha başlatacaklar tam bir kısırdöngü
Çözümü olmayan bir sorun, dipsiz kuyu aslında çözüm var da  çözümü sağlayacak yok

PKK saldırılarına, oralarda yaşayan halk da uykusuz diken, üstünde kalmaya devam eder
Biz asker şehitlerine kızar kahrolsun PKK diye yine bağırır çağırırız
Ama kahrolan hep analar olur kimseye bir şey olduğu yok
Tepedekilerin tuzu kuru onlarda şehitler ve PKK üzerinden siyaset yaparak ilerisi için oy kazanma derdinde olurlar
Savaşı çıkartanların çocukları garantide nede olsa
Olan halkın çocuğuna olsun kime ne siz hiç villadan yada yalıdan çıkan bir şehit gördünüz mü? Ben görmedim.
Var mı ötesi? Yok…
Bu konuda ne düşündüğümü yazdım zaten

Düşüne biliyor musunuz?

Bir patlama oluyor, Türkiye çalkalanıyor, Doğudakiler perişan Ama anlatılırken
SÖZDE diye anlatılıyor, Sözde Kürt sorunu, Sözde PKK örgütü sözde Gerilla

Askerimiz de bu durumda sözde mi şehit ediliyor?
Hani o zaman neden ölüyorlar sözde oluyorsa her şey.!
Boşuna kaygılanıyoruz nasılsa her şey sözde her şey yolunda

Hayır, efendim söz de değil basbayağı özde,

Herkes bir yol tutturmuş almış başını gidiyor, sağduyu yok anlayış yok,
Hoşgörü tatilde,
Çıkarcılık,
Menfaat aramızda kol geziyor  

Hadi bunlara da Sözde deyin de göreyim. Var mı aranızda sözde mağdur olan?



Tarih tekerrürden ibarettir. Bana öyle geliyor ki biz bu filmi daha çoook seyredeceğiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder