30 Eylül 2016 Cuma

YENİ BİR GÜN DOĞARKEN...


Çok uzun ve güzel bir gece var önümde... Ay bütün ihtişamıyla karanlıkta kalanları aydınlatmaya devam ediyor,her gece olduğu gibi... Kim bilir şu anda dünyada kaç milyon insan geleceği için, hayatı için plan yapıyor,yarının pazarlığını yapıyorlar...
Bunun yanında daha pek çok kişi hayattan vazgeçiyor ya da eli kolu bağlı o anı bekliyor... Çaresizce!Sanırım bu anlar ölümden daha çok acı verir insana... Bildiğiniz, olması engellenemez bir durum karşısında elinizin kolunuzun bağlı olması... Boynuma iple bir kaya bağlayıp denize atılmayı tercih ederim!
Geceler girdap gibidir... Nedense pek çok kişi içinde dönüm noktasıdır geceler... Başınızı yastığa koyar ve derin düşüncelere dalarsınız. Cevabını bir türlü bulamadığınız sorular peşpeşe diziliverirler,üstelik dinlenmek için çekildiğiniz köşe size azap verici bir hale gelir,yorulursunuz ya da geceyi ay ışığını sonuna kadar sömürerek geçirirsiniz...
Geceleri çok seviyorum! Çünkü kendimle, kimsenin düşüncelerim ya da planlarım hatta hayallerim üzerine yorum yapmaksızın başbaşa kalıyorum! Dinç hissediyorum kendimi günün yorgunluğuna rağmen... Kahvemi alıp odama çekildiğimde ve loş ışığın altında masamın başına oturduğumda benden huzurlusu olamaz! Çünkü biliyorum ki hiç kimse kafama elini sokup düşüncelerimle boğuşamaz ya da onlara dil uzatamaz! O anı kimseyle paylaşamam ve üstelik ilham meleklerim beni ziyarete gelmişlerse kalemim büyülü bir değnek gibi elime geçer ve kağıdımda sihirli bir halı gibi önüme gelir...
Duygularımın yoğunluğuyla saatlerce yazarım... Beğenmezsem yeniden yazarım. Kesinlikle üşenmem yeniden başlamaya... Nasıl ki her sabah uyandığımda güne başlamaktan sıkılmıyorsam tekrar temiz bir sayfaya yazmaktan sıkılmıyorum... Hissediyorum ki deşarj olduğum anı yaşıyorum... Birkaç saatliğine de olsa göçüyorum bu evrenden ve kendi dünyama doğru yolculuğa çıkıyorum. Belki sonunda esas boyutta yerimi alıyorum ama ne farkeder ki o birkaç saatlik sürede yeniden doğuyorum... Sanırım bu yüzden yaşam bana çekilmez gelmiyor!
Birkaç saat sonra gün ağaracak ve yeni bir gün tüm sürprizleriyle bizi içine alacak... Rutin gibi görünen günler geceyle buluştuğu sürece iyi ya da kötü bütün sürprizlere hazırım!
''Her sabah yeni bir gün doğarken,
Bir günde eksilir ömürden!
Her şafak hırsız gibidir,
Elinde fenerle gelen...''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder