30 Eylül 2016 Cuma

Sonu Barış Olsun



15 temmuz 2016  Türkiye'nin en karanlık günlerinden biri olarak tarihe geçti.
aslında ben o günle alakalı toplamda tam 5 yazı yazdım, fakat yayınlamadım.
çünkü o kadar çok insan yazdı, çizdi, konuştu ki ; ben ne yazsam farklı olmayacaktı.


Eğer profesyonel bir yazar sanız ve belli bir okur kitleniz varsa  çok dikkati olmak zorundasınız.
 Yazdıklarından yazar sorumludur, ve Yazdıklarınızla taraf olmamak, Sağduyulu olmak, ve tüm okurlarınızın size hak verip yazdıklarınızda örnek teşkil edecek şeyler de bulabilmeliler.


Ben olayların yaşandığı ilk andan itibaren yazılıp Çizilen ve Yayınlanan Haberlerin sıkı bir takipçisi oldum.. hatta çalıştığım TV kanalı ile ilk andan itibaren irtibata geçip, Gerçekleri öğrenmeye çalıştım.  beni telefonla arayan arkadaş ve okurlarıma önemli birşey olmadığını, her şeyin Sabaha kontrol altına alınacağını söyledim.  çünkü  Başlarında komutan olmayan, Bir avuç Askerle, Akşam Saatinde darbe yapılmayacağını, 80 ihtilalini görmüş biri olarak  çok iyi biliyordum. ve Öylede oldu.

Cumhurbaşkanı tarafından Meydanlara çağrılan Halkın  yaptığı Boy gösterisinden bir kez daha Gördüm ki; Bu Ülke  bir daha Asla Darbe yaşamayacak.

Dini Dili Irkı ne olursa olsun  herkesin tek bir  ortak noktası var;  o da  Vatan bütünlüğü...


Yalnız, yazımı noktalamadan önce Vurgulamak isterim ki..! baştan sona çok büyük yanlışlar yapıldı.

Bu darbe girişiminden tutunda, 

Halkın meydanlara toplanma çağrısı,

Askerin Sivillere karşı açtığı Ateş, 

Halkın; Askerin bir emir eri olmasını umursamadan Askerleri darp etmeleri, 

Tankları tekmeyle ele geçirmeye çalışmaları,

Halka sağduyulu olmaları konusunda çağrı yapılmaması,

Fırsatçı bazı kişilerin Alevi mahallelerine saldırması,

Alacaklı olan bazı kişilerin borçlusunun evine olay gecesi baskına gitmesi VS,VS


Yanlışlar yeni yanlışları doğurur bu bir Zincirleme olaydır. Başı nasıl başlarsa sonu da öyle gider

Dilerim bir daha bu gibi olaylar yaşamayız.ve dilerim meydanlara bir daha ki çıkışımız, Bekçilik  için değil kardeşlik ve Barış için olur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder