30 Eylül 2016 Cuma

SANAL DÜNYANIN KADINLARI


Sanal dünyanın arkadaş arama sitelerinde ki kişilikler nasıldır, ne arar, ne düşünürlere cevap bulmak üzere. 20 bay ve 20 bayan klon nick hazırlayıp sahte bir kimlikle muhtelif arkadaş arama sitelerine bıraktım. Sahte profilimle girmiş olduğum sitelerde hiç yazışmadan, sadece sahte kimliğime tanışmak adına gelen yüzlerce yazıyı toparladım. Mutlaka ki düzgün, seviyeli gerçek dostluk adına gelen yazılar vardı. Lakin araştırmam da hedefim ilginç ve tuhaf olanları tespit etmekti.
Sanal dünya içerisinde paylaşan bay- bayan arkadaşlarımın yaşamış oldukları deneyimleri de dinleyerek ‘’ Sanal Dünyanın Kadınları ‘’ ve ‘’ Sanal Dünyanın Erkekleri ‘’ araştırma yazımı oluşturdum.Bakalım neler çıkmış?

Sanal Dünyanın Kadınları Belki yüz kere ‘’Merhaba’’ dersiniz. Cevap vermez. Önemsemez. Çünkü gözü daha önce ki yazanlarınızdan korkmuştur. Sonra utana sıkıla bir cevap gelir. Üç harf ‘’ SLM’’ Ardı da gelir mi bilinmez.

Direk ataklar vardır. Sizin ona yazmanızı beklemeden kendisi fark edilmeyi tercih eder. ‘’ Merhaba profiliniz dikkatimi çekti. Siz ne kadar ben gibisiniz. Tanışabilir miyiz? ‘’

Selamdan önce mail ve telefon verenler. Kendilerinden öyle emindirler ki hemen atlayıp yazışacağınızı sanırlar. ’’ Mail adresim şu, ayrıca bu telefon numarasıyla bana ulaşabilirsiniz.’’ (Aman sanki bende seni bekliyordum)

Merhabalaştınız. Tanıştınız sıra geldi daha ileri götürmeye telefon ve msn istersiniz. ’’Msn yok ya da kimseye vermiyorum.

İllaki şuradan yazışalım.’’ Ve ya az yüzsüz biriyse; ’’ Kontörüm yok bana şu kadar kontör gönderin sizi ararım’’ ( Aklı sıra numarasını gizleyip sizi arayacak ve sizden aldığı kontörlerle de istediğini arayacak)

Naza çekenler bulunmaz Hint kumaşları.’’ Ben mükemmelim’’ diyenler. Kimseyi görmezlikten gelenler. İsterseniz megafon alıp bağrının ulaşmanız mümkün değildir.

Yaşı geçkin olanlar, genç ya da geçkin olup da sütten ağzı yanıp da yoğurdu üfleyenler... Kırk dereden su getirenler. Profilinde ‘’ Yazmayın; fotoğrafı olmayanlara cevap vermiyorum’’ ve ‘’

Ben seçilmem seçerim’’ eşitçiler. Kancayı size takmış. Nerede olursanız olun bulup iki laf atanlar. Biraz sohbet ettiğinizde de göze girdiniz artık kurtuluşunuz yok... ’’

Hayatın nimetlerinden faydalanıyorum. Sadece heyecan için geldim kısa ilişki istiyorum hayatımı yaşıyorum’’ diyenler.

İstediğiniz kadar yazın. Onun gözü erkekler den ziyade bir bayan olarak bayandadır.Çünkü tercihi farklıdır. Affilide bir resmi vardır. Dikkat çekici biraz da erotiktir. Boşuna uğraşmayın. Onlar normal bayanlarında baş belalarıdır.’’

Niye yazıp duruyorsun. Sana OLMAZZZZZZZ demedim mi. Beni rahatsız etme’’ ’’ Allah’ ım ya ne gıcık şey. Sanki çok meraklıydık insanlık namına bir merhaba dedik’’ diyesiniz gelenler.’

’Ben senin bildiğin bayanlardan değilim’’‘’ İyi be kızım. Bildiklerimizden değildin de nette hele ki aranma sitesinde ne işin var börek çörek çocuk bakım hobi sitelerine yallah’’ diyesiniz gelesiceler.’’

Bak evladım hem yaşın küçük hem de gelip yazıyorsun. Nennneeee’’ parmağını gözünüze doğru uzatanlar... ‘’ Sen git baban gelsin’’ diyenler.

Bayan çokbilmişler. Onlar bayanlarında kafasını karıştırır. Karmaşık kelimelerle cümle kurmayı severler. Yanınıza milli kütüphanenin kitaplarını da alıp gelseniz dediklerini anlamakta zorlanırsınız. Cümleyi öyle bir çevirir sağ ele sol kulağı tutarlar ki; ‘’ Ne dedi acaba? Bende bir eksiklik mi var? Aman kendimi boş göstermeyeyim dersimi çalışıp, iki siteden süslü karmaşık kelime öğrenip yazayım’’ Diyesiniz gelenler. ’’

Ben kimseye yazmıyorum ayrıca hiç vaktim de yok. Tüm erkekler hepiniz birsiniz. Al birinizi vur ötekine’’ diyenler.’’

Mankenim. Çok güzelim. Şöyleyim böyleyim. Yaşım bu. İşim eğitimim bu’’ ( Bunu yazarken ki hali. Tarak vurulmamış saçları gözündeki çapakları. Üzerinde on gündür giydiği eşofmanları. Yemeği dahi nette pc basında yer, artık ne zaman uyur bilinmez 24 saat onlinedir )

Olduğundan çok farklı bir görüntüyü size sergiler. Buluşup karşı karşıya geldiğinizde hayal kırıklığına uğrarsınız. Öyle bir anlatır ki karsınızda dünyanın sekizinci harikası var sanırsınız.İş buluşmaya geldiğinde ya görüşmekken kaçınır ve ya bir hafta önceden kendini kampa alır, hazırlanır. Şekil A örneği karşınızdadır. ‘’

Bu mu? Hayallerim yıkıldı keşke görmez olaydım’’ Dedikleriniz.Yaşını en az 7–8 yaş küçük yazar. Yaşı geçkinde olsa aklı çıtırlar pıtır dadır... ’’

Bugüne bakarım yarından ne ola ki’’ diyenler...

Nette ava çıkanlar. Onu ne boyunuz ne huyunuz nede duygularınız ilgilendirir. Cebi şişkin av peşinde olup ‘’

Acaba ne koparırım’’ diyenler... Lüks restoranlarda randevu verip kaliteli yerlerde buluşmayı önerirler. Amaçları hoş vakit geçirip belki birazda bir şeyler koparabilmektir.

Bunlar da çalışanlar ‘’ Merhaba ‘’ dersiniz Ardından ‘’ Saatim şu kadar dolar. Nereye geleyim’’
olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder