30 Eylül 2016 Cuma

Kayıplar

Unutmak çok zormuş ben kolay sanıyordum güçlü olduğumu ve başarabileceğimi düşünmüştüm Oysa bu defa kötü yanıldım Ben zayıfım hiçte güçlü değilim diye düşünürken büyük bir şaşkınlıkla  aslında hala dim dik ayakta durduğumu fark ettim .

Hayat insana bazen öyle sürprizler yapar ki ,çok hazırlıksız yakalanırız. Oysa İnsanız hersey bizler için değilmi?  Yaşadıklarımız bizi olgunlaştırır güçlü olmamızı sağlar ,ne kadar vurgun yesek te  ayakta durmayı bir şekilde başarıyoruz .

Babamı kaybettim büyük bir  ayrılık yaşadım.  Dayımı kaybettim amcamı, hala mı  eniştemi ....
Hepsi yaprak dökümü gibi arka arkaya gitti. Daha birinin acısını yasayamadan diğerinin acı haberi geldi. Şaşırdım hala ayaktaydım
  Yemek yiyor arkadaşlarımla konuşuyor işime gidip geliyordum. Sanki o ölenler birer yabancı idi. Kalbim sıkışıyor, sık sık ağlama krizine giriyordum, hele gece yatağa girdiğimde tek tek  gözlerimin
önüne geliyorlar dı yastığı ağzıma kapatıp kimse duymasın diye hıçkırıklarımı bastırmaya  çalışıyordum. Sonra  Sabah yine kalkıp işime gidiyor güncel yaşama katılıyordum.

Derken bir şey fark ettim.. yazamıyordum.. evet ne kadar çok istesem de o çok sevdiğim yazma işini yapamadığımı anladım. Elim kolum tutmuyordu. Kendimi hayata karşı zayıf ve güçsüz hissediyordum   yasamak  anlamsızlaşmış tı.  demek ki  yaşadıklarım yüzünden vücut bu şekilde tepki veriyordu.
Biliyorum ki sizlerde buna benzer şeyler illaki yaşadınız. Yakınını kaybetmenin ne olduğunu çoğunuz
Bilir . Belki bu yazdıklarımda kendinizi buldunuz. İlk defa işimi bir kenara bırakıp insanlığın kaçınılmaz gerçeğine de değiniyorum.  Ve sizler beni anlıyorsunuz biliyorum.
Siyasete bakıyorum Başbakan istifa ediyorum demiyor yumuşatılmış haliyle görevimden ayrılıyorum diyor yeni bir Başkan bulununcaya kadar işimin başındayım diyor, Halkı rahatlatmaya çalışıyor diğer yandan Partili başkan adayı aranıyor, Partili Başkanı nasıl oluyorsa..!
l ben bunları çok düşünmüyorum Çünkü biliyorum ki her şey  Menfaat gereği ve yine düşünüyorum Eğer siyaset  parasız olsaydı kimse siyasetle ilgilenmezdi.
İşte bu nedenle bu defa ki konuyu siyasete değil insani duygulara her insanın yaşadığı ve yaşayacağı tek gerçeğe ayırdım, Kayıplar.....!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder