30 Eylül 2016 Cuma

iNTERNETTE DUYGU TACİRLERİ İŞ BAŞINDA! 2, bölüm


İLK TECRÜBE
hayal 46 yaşındaydı istanbulda annesiyle oturuyordu.yıllarca hiç evlenmemiş hayatının erkeğini beklemişti.
Severek evlenip mutlu olmak istiyordu,öyle ya nasılsa artık işindende emekliydi bir evide vardı .arkadaşının önerisi üzerine internette oldukça popüler bir arkadaşlık sitesine üyeliğini yaptırmıştı,orda tarkan ., adında sanatçı biriyle tanışmış ve ona aşık olmuştu.hemen hemen hergün onunla buluşuyor,akşamları da nette görüşüyorlardı.
Çok mutluydu evlilik konuşmaya başlamış hatta nerde oturacaklarını bile kararlaştırmışlardı.
Bu nedenle onunla cinsellik yaşamakta sakınca görmemişti hayal...
O hafta ev eşyası bakmaya gideceklerdi. Tarkan Hayal'in annesiyle de tanışmış hatta Hayalin annesinin olmadığı bir gün Tarkanla o evde birlikte olmuşlardı
Hayal tarkana okadar aşıktı ki onunla ilgili her şeyi merak ediyor onun oynadığı tiyatro oyunlarına gidiyor,Internet ten ,gazete ve dergilerden onunla ilgili haberleri takip ediyor.sonrada bu benim sevdiğim ,eşim olacak adam diyerek tarif edilemez bir mutluluk yaşıyordu.
Yine böyle bir gündü tarkanla ilgili yazılara bakarken spaces'e girdi ,tarkanın arkadaşlarına baktı.orda Melike.O adında biri dikkatini çekti ! tarkanla aynı soyadı taşıyan bu kadın kimdi acaba?.....önceleri eski eşidir diye düşündü ama birden ya değilse dedi, öyle ya tarkan onada soyadını vermiş istediğin yerde kullan, çünkü sen artık benim karımsın demişti.
Aslında tarkanın oynadığı bir oyundu bu !sanal ortamda tanıştığı bütün kadınlara bu oyunu oynuyordu bir kitabın tek bir sayfanı ezberlemiş ve bütün kadınlara bunu oynuyordu.öyleki ileti geçmişlerini karşılaştırdığımızda bile tek cümlesinin farklı olmadığını görebilirdik.
………………………………………….
tarkanı arkadaşlık sitesinde tanıdım. o dönenmde sanal ortamda dönen dolaplar üzerine yazı yazmam istenmiş ve bu nedenlede arkadaşlık sitesilerinden birine kaydımı yapmıştım. tarkan bu sitede benim profilimi okumuş bana arkadaşlık teklif etmiş ve bende kabul etmiştim.
ona kendimi gecekonduda oturan, orta halli bir ailenin kızı olduğumu ve muhasebe bürosunda çalıştığımı söylemiştim.
ailesi tarafından baskı altında tutulan sevgisiz ve sevgi arayan bir bayandım. onunla sanal ortamda konuşmaya başladık.benim film artistlerini kıskandıracak kadar güzel olduğumu söylüyordu.sadece sabahları iş yerinden girdiğim nette akşamlarıda görüşmek istemişti
bilgisayar almadım . bu yüzden evden giremiyorum. evde pc yok demiştim.
bunun üzerine oda bana bir bilgisayar alabileceğini söylemişti ben kabul etmediğim halde aşırı ısrarı üyüzünden evet demek zorunda kalmıştım.
bir arkadaşımdan bilgisayar baktım.özelliklerini ona netten yolladım ve hangisini istersem beğenirsem alacağını söyledi.
sonunda eve bilgisayarı aldım ve kredi katına taksit yaptım.
tarkanda bana her ay düzenli bankadan ödeme yapacaktı.ama daha ilk taksidinde güya bankaya gitmiş parasını matikte sıkıştırmış ve bana para yollayamıştı.
ondan sonraki aylarda ise bu para konusu hiç açılmamış bende kandırıldığımı bildiğimden sessiz kalmış ve görüşmeye devam etmiştim.
nasılsa bende işimi yapıyordum.yazı konusuydu benim için demekki kadınları böyle kafaya alıyordu.
uzun geceler geçirdik onunla pc başında, bazen sabaha kadar konuşuyor sabahın erken saatinde de yarım saatlik uykuyla işe gidiyordum. Okadar çok konu vardı ki konuşmak için!:….. sonu yoktu sanki,çok kültürlü Türkçe’si muntazam,çok yakışıklı olmamakla birlikte çok etkileyici biriydi.nerdeyse bütün kadınların istediği bir tip çiziyordu.aşırı kıskanç, deli gibi seven, ve bu nedenle de kadınını sürekli denetleyen bir adamdı; tatlı sertti şiir gibi konuşurdu.beni çok etkilemişti.İzmir’e gelmekten söz ediyordu ama her defasında bir mani çıkıyor gelemiyordu,turneleri vardı,yeni oyunları çalışıyordu.bir gün varsa 20 gün yok oluyordu.özlüyordum onu msn sine mesaj bırakıyor yada gmail adresine mektup yazıyordum ozaman hemen ortaya çıkıyor beni nekadar çok sevdiğini söylüyor ve
” kadınım seni çok özledim diyordu.
asla konuşmalarımızda cinsellik yoktu. Ama sanki sanal değil bir gerçek yaşıyordum sanki o benim yanımdaydı.bütün duyguları yaşatıyordu bana.; Hissedebiliyordum,üzüntüsünü,sevincini,hastalığını,kızgınlığını,beni okadar çok sahiplenmiş ve benimsemişti ki ‘’benden izin almadan tuvalete bile gidemezsin demişti’’.tatlı bir ürperti hissetmiş. Peki demiştim.

Yine bir gün
İşten yeni gelmiş daha duşa bile girmemiştim ki telefonuma mesaj geldi “netteyim gel.”bu emri hemen yerine getirdim ve msn yi açtım.
Her zamanki gibi o mağrur bakışları ve duruşuyla karşımdaydı.
Bir süre neler yaptığımın raporunu verdikten sonra ona bir arkadaşımın kocasının bana asıldığını söyledim.
Birden deliye döndü.’’ Numarasını ver bana çabuk ‘’ diye bağırdı’’ benim kadınıma kimse bakamaz’’!
Beni sahiplenmesinin verdiği mutluluk ve birazda öfkesine karşı duyduğum o korkuyla verdim, numarayı çevirdi ama açan olmadı, olmazdı da,çünkü ona verdiğim numara benim öteki numaramdı ve o bunu bilmiyordu! Herhangi bir olaya mehil vermemek için kendi numaramı vermiştim,sonuçta işin içinde bayan arkadaşım vardı ortalık karışsın istemedim. Telefona ulaşamayınca “sonra tekrar ararım” diyip karşımda içkisini doldurdu ve bir yudum aldı,genelde çok içer sarhoş olunca da bana olan aşkını sevgisini anlatır ve utanmadan sıkılmadan hıçkırarak ağlardı,böyle bir aşk yok diye düşünüyordum.ama sürekli ayrı kalıyorduk msn sini çok uzun süreler geçtik ten sonra açardı sabah 4 bezende sabah 5 gibi gelir beni telefonla arar ve özlediğini söylerdi.
………………………………………….
Uzun bir süre aramadı beni aklıma esti ve arkadaşlık sitesine girdim orda gerçek adı ve soyadıyla kayıtlı olduğunu gördüm, oysa bana oradan çıktığını söylemişti ve baktığımda görememiştim.şimdi tam karşımda resmiyle duruyordu.aradığı kişiyi tarif etmişti,”hayatı ezberlemeden yaşayan ilkelerine bağlı saygılı………….!
Şoktaydım hemen telefona sarıldım ,telefonu açtı ama ben ona nette seni gördüm der demez telefonunu kapattı
.bir süre sonra beni arayıp seni denetlemek ve korumak için oraya girdim diye okkalı bir yalan söyledi bende sevginin verdiği aptallıkla inandım.ve tekrar aynı sevgi gösterisine devam etti.
………………………………
sabahın erken saatinde beni msn listesine eklemiş bir bayanı kabul ettim ve açar açmaz bana
-melike hanım size ulaşmak için çok uğraştım dedi
-buyurun, ne vardı?
- adım hayal tarkanın karısı mısınız?
-neden sordunuz ki? Ama değilim sevgilisiyim!
-lütfen ben sizi nette gördüm soyadınız aynı
-- e size ne?
Bu adam yalancının biri ikimizi de kullanıyor.geçen akşam bendeydi onu gizem adlı bir kızla konuşurken yakaladım,ve evden kovdum
-siz kimsiniz? Diye sorduğumda cevabından korktum.ve korktuğum kadar bir cevap aldım.
-tarkanın evleneceği kişiyim, bakın bu adam sizin gibi bana da soy adını verdi,
-evet ama bende yüzük var !-dediğimde şaşkındım anlamaya çalışıyordum olayları
-bendede yüzük var, dedi( yüzüğü onun isteği üzerine kendimiz alıp takmıştık.)
söylediklerine inanamıyordum bu kadın tarkanla yaşadığım her şeyi tıpatıp yaşamıştı ve onları anlatıyordu. Kıskançlığından, yasaklarına kadar söylediği bütün her şey sanki bir kitabın tek sayfasıydı,hayır sanki değil gerçekten tarkanın bir oyunuydu bu…!
Onu arayıp sordum.bana
“o kadın hasta” diye yeminler etti ,ağladı,işin içinde aşk olmazsa inanmazdım ama mantığım dan çok kalbimi dinleyip ona 2, kez bir fırsat verdim ,
hayalle çok iyi dost olduk ama bir sabah beni msn den sildiğini gördüm .
belliki tarkan onada benim hasta olduğumu söylemişti,ve Belkide emir verip benden uzak durmasını söylemişti,iki taraflı bir oyun oynuyordu. bunu o dönemde bilemezdim ama artık gerekte kalmamıştı çünkü Hayal bana onunla ilgili dehşet içinde kalacağım şeyler anlatmış ve ben tarkanın gerçek yüzünü görmüştüm.
Hayal bakire olduğunu ve hayatına kimseyi sokmadığını anlatmıştı bana,
Tarkanla üçüncü buluşmalarında evim dediği bir eve gitmişler ve orda tarkan Hayal!in bekaretini almıştı.üstelik normal bir ilişki sonucu değil, tarkan şeker hastası olduğundan ilişkiye giremiyor ama bunuda Hayale o an söylemek istemediğinden ogün tek taraflı bir ilişki yaşamış ve tarkan hayal!inbekaretini kaybetmesine sebep olmuş ve hayal'in neden yaptın sorusuna ise
-benden başka kimseyle olma diye yaptım artık benimsin cevabı vermişti,
o günlerde tarkan benden iyice uzaklaşmış planının 2, perdesini oyuna sokmuştu
………………………………………..
Tarkan artık eskisi gibi davranmıyordu bana ,çok nadir nete giriyordu,ve az konuşuyordu ,üzülüyordum.neden böyle yaptığını anlamak için konuşmak istedim,ona mesaj attım
“akşam geldiğinde konuşalım sana ihtiyacım var”
o akşam erken geldi ve ben yüzünü görmek için kamerayı açtım. Konuşmaya başladık
“sokak çocuklarına yardım ediyorum”
“ne güzel bende ediyorum”
“ama biz arsa aldık kadı köyden ve çocuklara kalabilecekleri yer yapacağız dedi
yüzünün bir bölümünü göremediğimden kamerayı biraz ayarlamasını söyledim.
Bir anda kamerayı kapattı ve bana
Ben yüzümü para ile gösteriyorum dedi şaşırdım
“ saçmalama açsana camı”
“açmamı istiyorsan para vereceksin zaten şimdiye kadar 60 lira oldu borcun dedi
şaşkındım neler olduğunu anlamaya çalışıyordum,
ama sen yabancı değilsin 50 lira ver maksat ayağın alışsın bunu okadar rahat yaptı ki inanamadım
“tamam borcum 50 liramı? veririm ama keşke bana önceden söyleseydin dedim
çok kızmıştım
onu paramla ezercesine konuşmaya devam ettim senden daha ünlü insanlar var söyleseydin belki hiç cam açmazdım ama istediğin paramı ? tamam hemen yarın yolluyorum diyip msn yi kapattım. Bu oyunu başka kadınlara da oynadığını bilemezdim
kırılmıştım ,sabaha kadar ağladım uyuyamadım ertesi gün ilk işim bankaya gidip parayı ona havale etmek oldu ve dekontuyla birlikte ona yolladım aslında şanslı sayılırdım.
İlk tecrübemde ucuz atlatmıştım sadece 50 lira…………………!.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder